2010♥

God jul och gott nytt år allihopa tack för alla snälla kommentarer detta år och det har varit mycket roligt att få ha denna blogg och den kommer att fortsätta nästa år. Jag har satt upp några nyårslöften:
  1. Det skall vara mer än 100 läsare varje dag
  2. Jag får inte äta godis på ett helt år (det kommer att gå skit som alltid) både jag och min kompis Olle skall ha det som nyårslöfte så i kväll skall vi mala i oss godis.
  3. Jag skall försöka att vara snäll mot alla jobbiga killar i klassen
Det var väll det vad skall ni ha för nyårslöften? I kväll skall jag fira nyår i Mollösund mitt land med två andra familjen det är väldigt mysigt och det fins tre barn i samma ålder som mig fast båda är killar men ändå väldigt snälla. Alla tre barn har fått varsin påse med små gröna smällare i som är jätte kul att smälla med.
Hoppas att ni får ett bra år, att ni håller era nyårslöften och att ni hejar på mig.
GOTT NYTT ÅR♥

En liten komentar
Postat av: JULLAN

Mitt rekord är 62 ! det hade jag igår :D men ifdag har jag typ haft runt 40, sj då ? <3

2009-12-31 @ 19:04:23
URL: http://thepartygirl.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: JULLAN

sv: haha känd och känd ;O nee så känd är nog nt min blogg hihi:)<3 men vissa följer mig via bloglovin, och sen så komenetrar jag lite bloggar kolla in min blogg och så. Men när jag skulle söka på din blogg på bloglovin så såg jag att det var typ 3 st som premunerade på dig ;)

2010-01-01 @ 03:08:48
URL: http://thepartygirl.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: JULLAN

din blogg

2010-01-01 @ 03:09:35
URL: http://thepartygirl.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Anonym

Gott nytt år o lycka till med dina löften! Det går säkert bra.

2010-01-01 @ 11:41:36

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Lina

2010-01-01 @ 15:03:50

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Lina

Gott nytt år Elsa vi ses efter lovet! Jag tror att dina löften är jättebra. Lycka till! <3

2010-01-01 @ 15:06:17

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: I s a b e l l a V

Fin blogg o lycka till med löftena :) kram

2010-01-01 @ 20:43:48
URL: http://isav.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Anonym

omg hur gammal är du egentligen? ;s

2010-01-01 @ 20:56:48

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Eelsus

11=) vadå da??

2010-01-01 @ 21:04:43
URL: http://eelsus.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0