God jul♥

Hej förlåt att jag inte har uppdaterat så mycket på senaste tiden, det har varit mycket med julklappar och sånt men nu är det entligen jul och stjärnan sitter uppe i granen.
Först när jag vaknade kände jag mig illamående så jag satill pappa. Vi gick till toan det kändes exakt som att jag skulle kräkas men det kom bara lite spott. Sen tittade jag och Inez (syster) på tv lite och klockan 9 gick vi in till mammas och pappas säng med våra strumpor, jag fick:
  • Skummtomtar/chokladtomtar
  • Chokladpraliner
  • två hårband med rosetter på
  • En deoderant ps: så äkligt lucktar jag väll inte
  • Två ansiktsmaskar
  • Nageldekorationer
  • Läppglans
  • Ett hårspänne med en rosett på
  • 10 olika stora badbomber
  • En krok liknad som en svartkanin.
Sen gick vi ner till granen som pappa hade pyntat den var jättefin där låg fyra paket två till mig och två till Inez.
Jag fick en Puccatröja och en eltandborste (orange) jättefina.
Sen hade pappa dukat en julfrukost med sinka, pepparkakor, egg, jodgubbar :P m.m det var så gott.
Nu skall vi slappa och klockan 4 skall vi titta på Kalle Anka och sen skall vi åka till min faster där pappas släckt är och på juldagen skall vi till min moster där mammas släckt skall vara men det får jag berätta om imorgon.
Nu skall jag ladda upp några julbilder som ni skall få se. ♥GOD JUL MINA ÄLSKADE LÄSARE♥

En liten komentar



Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0