Nu är det bestämt.

Min skola är liten och då menar jag "LITEN" den är från dagis till 5:an men varje klass har ungefär 8-11 personer i sig så 0:an, 1:an och 2:an är yngre klassen och 3:an, 4:an och 5:an är äldre klassen.
Dom som går i 5:an  sparar ihop pengar till en skolresa och jag går i 5:an så vi har sparat in pengar och vi skall åka till KIRUNA♥ Det skall bli jättekul vi skall göra massor av saker på 5 dagar som:
  • Åka hundspann.
  • Åka snöskoter.
  • Gå till Ishotellet.
  • SHOPPA<3
Och mycket mera. Detta skall bli så kul förutom att jag inte kan göra några inlägg, sorry men efter kommer jag proppa hela bloggen ful av en dagbok om vad vi gjorde.
Vi skall åka dit i Februari och vi skall åka nattåg dit, så mysigt.
PS: glöm inte min tävling den avslutas snart=)
DS: Puss & Kram skumbanan.
Bilder av Kiruna:
Ishotellet:
Hundspann:

En liten komentar



Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0