Paket

Hej nu är jag uppe i Mollsund på mitt land och igår så var vi på middag hos våra kompisar dem hade som en egen liten grill osså värmde man ost på och sen hällde man den smälta osten över potatisarna man kunde också värma korvar och det var jättegot.
Sen gjorde vi julklappsleken som går ut på att alla har köpt varsitt paket för högst 50 kronor som ingen annan vet vad det är.
1.
Första rundan skall man kasta en tärning och om man får en 6a så får man ta ett paket till sig själv men man kan också ta från andra till sig skälv och om man får en 1a så får man ta ett paket från någon och ge det till en annan men inte till sig själv men om man får en 2a, 3a, 4a eller 5a så händer inget då ger man bara tärningen till den som sitter bredvid.
2.
Andra ronden så är det samma sak men det går på tid man får välja vilken tid så vi tog 5 minuter då får man snabba sig.
3.
Sen sista och tredje ronden så skall alla öppna sina paket framför sig, sen så kör man med lite mindre tid kanske 3 minuter och nu när man kan se så är alla väldigt uppjagade att få den dom vill ha när den ronden är slut är det de paket som ligger framför sig som man får.
Jag fick en miniräknare som ser ut som en choklad den har jag visat tidigare i bloggen och sen fick jag en fotokub.
Jag gav en paketpåse som det står "a nice surprise" på och om man trycker på den i hörnet så blinkar den.
Ps: Den går att köpa på lagerhaus.
Hoppas ni mår bra hej då.

En liten komentar
Postat av: carro

gud va kul det låter :)! vi gjorde oxå nått sånt på julafton :)) jag vann ett spel :D gör kul :))!!! skulle bara säga att jag tkr du har en jätte fin blogg;D!

2009-12-29 @ 22:53:15

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0