Scrubs<3

Hej idag är det sista avsnitten av gamla scrubs men Jd och Eliott skall inte vara med i de nya, allt kommer att förstöra serien.
Så synd tycker jag scrubs är mitt favorit pogram.

En liten komentar
Postat av: anneliestoltz.blogg.se

Visst är den bra den serien. Vad tycker du om 2½ män

(min favorit)

2009-12-10 @ 18:30:45

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Eelsus

japp men har sett alla mamma och jag e stooooora fan<3 ses

fin blog

2009-12-10 @ 20:37:05

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Faster

Visst är de bra! Men ännu bättre är de som sitter bredvid mig i soffan. Å du - no svamp på julbordet!

2009-12-10 @ 23:40:58

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0