The end... kanske

Hej det är så att det går uselt för mig och min blogg det är ungefär 4-8 inne på min blogg varje dag och jag har haft den i 3 månader snart.
Jag har verkligen tålamod och trodde inte att jag skulle komma såhär långt det är ingen som kommenterar och det är knappt någon som är inne på den bara min pappa typ.
Vet inte om jag skall lägga ner den kanske, kanske inte.
Jag vet att det fins fler än 10000000 bloggar och mer än 100000000000000000000 människor men trodde ändå att det skulle vara lite mera folk på min blogg.
Idag var det inne 3 och i förrgår var det inne 4a och det bästa jag har haft är 14.
Ni kan gärna tipsa vänner, släckt och andra om min blogg för om det inte går bättre så vet jag inte om min blogg orkar lida mera.
Om det är någon som är inne på min blogg så är det släckt och kompisar och ibland några jag inte känner men dem skriver bara " gå in på min blogg" jag vill sååååå gärna att andra skall vara inne på den.
Så vi får se hej då från en liten bloggare. PS: ni kan också tipsa mig om vad jag skall ändra på och vad som är bra då kanske jag får mera kraft. Kram, kram.

En liten komentar
Postat av: rebecka

hej elsa:) jag tkr ett bra tips till dig är att skriva på morgonen när du går upp. typ berätta om vad du ska göraa ooch lite så. och sedan på kvällen kan du ju oxå skriva lite. typ lägga in några speciela kläder som du gillar:) ett tips är bubbelroom(dom har ganska snygga kläder:) ) jag kr verkligen inte att du ska lägga ner med din blogg! ha tålamod! jag ska försöka säga till så mkt kompisar att dom ska gå in på din blogg:)



Pussar & kramar !/ xoxo rebecka

2009-12-29 @ 22:49:36

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Pappa

Jag gillar också din blogg!!

2009-12-30 @ 13:16:38

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Fanny

Det är bara att fortsätta att uppdatera! Du kan också lägga in bilder i inläggen för att få dom mer roliga att läsa.

Kommentera på andras bloggar kan också vara bra! :)

Om du blir medlem här http://www.viraltrafik.se/?fannylinnea kan du hjälpa både mig och dig att få fler besökare. :)

2009-12-30 @ 18:55:46
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Huyen

hoppas att det bgår bättre för din blogg :) gör som folk tipsar ovanför bara

Kika gärna på teckningar på våran blogg :)

2009-12-30 @ 19:00:14
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Jennifer

Det går faktiskt bra, mitt besöksrekord är 93;D

Jag började med den i år nån gång....

Hare bra!

2009-12-30 @ 20:50:58
URL: http://musicgirlz.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: JULLAN

Om du vill ha fler läsare, så kan du antingen bli medlem på www.bloglovin.com det är en sida som man kan följa folks bloggar ! du kan ju fråga vissa genom att komentera ska vi följa varan via bloglovin, och du får ju fler besökare då ;) man ser när folk gör nya inlägg! Eller så kan du komentera på andras bloggar, och skriva kolla in min blogg, ochf råga frågor och så svarar dom ! Kan du säga till mig om du blir medlem på bloglovin, så kan vi nog följa varans bloggar om du vill ?! KOLLA GÄRNA IN MIN BLOGG ! och svara gärna på dagens fråga :D Vad ska du göra på nyårsafton ?

2009-12-30 @ 21:47:44
URL: http://thepartygirl.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: JULLAN

Bloglovin.com

2009-12-30 @ 21:48:38
URL: http://thepartygirl.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: JULLAN

Lägg ut mer bilder på dig och din outfit också :) <3

2009-12-30 @ 21:52:07
URL: http://thepartygirl.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Jenny, Luleå

Vilken fin blogg du hade :)

2009-12-31 @ 12:48:54

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Hanna

Ha tålamod, du har redan börjat få fler läsare med det där inlägget. Det tar lite tid ibland, men du ska nog se att det trappar upp snart. Ha en trevlig Nyårsafton!

2009-12-31 @ 12:49:37

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0