Kusiner och kusinbarn.

hej idag var mina kusiner här och deras barn som är 3 och 5 dem är jätte söta och snälla Nils och Tuva är deras namn.
Nils lekte med vår tågbana hela 2 timmar och Tuva åt tre bullar.
När jag fråga vad "tåget" skulle åka sa Nils: Till belelin alltså Berlin haha så söt.
Vi åt jätte god lunch som min mammut (mamma) hade gjort och sen läste jag ut en usel bok skall nu välja en ny jag tror twiligt eller låt den rätte komma in tippsa mig gärna och villka böcker ni tycker värkar bra pössar från Elsa<3

En liten komentar
Postat av: Jakob

Superfin och kul Blogg, Elsa. Klart att Tuva och Nils var på topphumör, de fick ju vara med de stora tjejerna för en dag! :-)



Ses i jul, Jakob

2009-11-22 @ 21:17:14

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0