London!!

Hej på höstlovet var jag i London men min mamma och syster och en anan familj men en mamma och två barn. Vi åkte på Fredagen och kom hem på Tisdagen vi borde på hotellet: courthouse doubletree som låg i centrum i London vi kunde bara gå ner och så var det fult av massor av afärer jag köppte ett linne två tröjor en kjol, nagelack och mycket mera. Vi var först på madame tussauds sen var vi och shoppade på oxford street sen var vi på spitalfields market men det var bara det att jag blev sjuk på lördagen jag hade ont i huvedet och i halsen kunde knappt prata men försökte hänga på så gott jag kunde. Mamma lovade att vi skulle åka till London nässta år igen fasst med pappa. Hoppas ni komenterar hej då!!

En liten komentar
Postat av: Anonym

Och nästa gång du åker dit kommer du inte att bli sjuk, jag lovar!

2009-11-12 @ 22:21:25

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Eelsus

okej men vem??

2009-11-12 @ 22:35:38

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0