TÄVLING!

Hej förlåt mig att jag inte har skrivit har varit borta hela hälgen:
  • Basketmach
  • Jessica (kompis)
  • Moster
  • Ducha och sova=)
Vad gjorde ni i hälgen? Hade tänkt att ha en tävling, den som vinner får en reklam då så tippsar jag andra bloggar om den bloggen ni har och jag skriver också i min blogg om hur vinnarens blogg serut och vad den handlar om.
Om ni vill delta gör ni såhär:
  1. Skriv en komentar här om vad din blogg heter och ditt namn.
  2. Om jag väljer dig så går jag till din blogg och säger att du har vunnit.
  3. Jag skriver om er bloggmen vinnaren måste också tippsa om min blogg inte mycket men du kan skriva ex: Gå in på www.Eelsus.blogg.se den är jätte bra.
Snälla delta om det inte är mer än 6 som deltar kommer jag bara och komentera på er blogg så sattsa=) kramisar Eelsus.

En liten komentar



Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0