Den är här!

Nu har jag tittar på tv och ätit. Jag var jätte hungrig för jag åt ingen lunch. Idag har det varit ett underbart väder och jag hoppas det blir det imorgon också för då skall jag gå på stan.
Idag kom ett brev till mig från cocoo.se med ett halsband som jag har beställt.
Några bilder, det är en chokladglass med diamanter på.
DET ÄR INTE EN DIAMANT SOM HAR TRILLAT UT. DET BARA SER UT SÅ!
Jag fick en söt liten ask till också^^
Söt va? Jag älskar cocoos smycken dom är otroligt fina.
Kom ihåg att alla läsare har en rabatt på 15% om ni skriver ordet bloggspecial i kodrutan.
Nu skall jag vara med mina föräldrar lite och sedan blir det natti, natti.


En liten komentar
Postat av: Elliin

vart köper du dina smycken ocg ringar med mufinsar och sånt snälla sej

2010-04-08 @ 15:55:09
URL: http://bestsisters.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Elsa

Hejsan.

Det är lite olika men ibland på cocoo.se ibland på accessorize men jag har också köppt utomlands. Tack för din komentar... KRAM

2010-04-08 @ 19:55:36
URL: http://eelsus.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Elliin

tack så mk .... kram<33

2010-04-09 @ 09:19:27

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0