Den bästa bilden jag tagit... Någonsin

Som ni kanske vet gillar jag att ta bilder. Jag var nyss ute för att ta en bild på en sak, jag bara drog på mig mina skor utan att knuta snörena. När jag hade tagit bild på den tråkiga saken kikade jag på mina skosnören och kom på ett roligt och fint foto. Jag prövade och bilden blev jättefin tycker jag, när jag ändå hade möjligheten tog jag massor av bilder. Ni skall inte få se alla men några.
Det är faktiskt den bästa bilderna jag tagit, tihi jag är nöjd^^






En liten komentar
Postat av: Liiiiiiina

Jääätteeefiiinaaa.

braaa idé med härtat och fiiiina skor i gräset.

2010-04-22 @ 18:05:09

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Anonym

bästa bilderna jättefina

2010-04-23 @ 11:43:32

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Hemlis

Du är väldigt duktig! Vilka fina bilder!

2010-04-23 @ 11:44:18

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0