En hel vecka kvar^^

Hejsan, nu har jag haft en lång dag och det har varit jätte kul. Vid lunch åkte mina kusiner och kusinbarn hem och efter det har jag varit med mina kompisar.
Nu skall jag nog springa iväg till Olle och imorgon åker vi hem till Göteborg och då har jag en hel vecka kvar med påsklov. Då skall jag bara götta mig och vara med kompisar.
Imorgon visar jag lite bilder på igår kväll, fick många söta bilder på mina små kusinbarn.
Ha en mysig kväll, kram.

En liten komentar
Postat av: Cicci

jag skulle vilja ha hjälp med en sak om du vill det. du BEHÖVER inte men det skulle vara snällt. Jag vill slå mitt UNIKA bessöksrekord och komentarsrekoord (på en dag) skulle bli jätte glad om du hjälpte mig genom att t.ex. Länka mig i din blogg eller bara besöka min blogg och skicka en komentar! KRAM

2010-04-05 @ 09:28:35
URL: http://sweetcessi.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0