Fokis.se tävling på phoenixtshirt.com


Hejsan. Ville bara säga att jag är med i en tävling hos kända bloggaren fokis.se.
Jag har följt bloggen länge och den är grym, jag hoppas verkligen att jag vinner jag kommer hoppa på mitt huvud om jag vinner^^
Vinnaren utses i slutet av veckan, ihh... kan inte vänta.
Man tävlar om T-shirtar från phoenixtshirt och man skall välja tre favoriter, här är mina:
Cute when im angry Hello Kitty t-shirt
Face heart sprider-Man by Junk food
Wonder woman logo by Junk food
Alla är grymt fina♥
Håll i tummarna och allt annat :D
Kram

ps: storlek: Small

En liten komentar
Postat av: THE FASHION GIRL<3<3

Kolla din mail!!

Jag e oxå med i tävlingen!!<3333

2010-04-26 @ 18:47:10
URL: http://ellamee.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0