För tredje gången

Hello
Har nu kommit hem från en fika med en familj, vi åt blåbärspaj. Mm...
Idag har jag varit på IKEA igen! för den tredje gången nu, i IKEA finns det vagnar som är roliga att åka på, haha här är en bild på när jag åker.
Hihi, det går fort.
Vi var inte så jättelänge på IKEA, kanske 1 timma. Men det blev lite enklare när man fick i sig en mjukglass.
Det var roliga maskiner som man fick glassen ur, kanske laddar upp ett videoklipp på det senare.
Nu skall jag träna, kram.

En liten komentar
Postat av: Hemlis

Vi kanske skall fixa tävling på Ikea där man skall köra sådan där vagn på tid? ;)

2010-04-26 @ 12:55:52

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: THE FASHION GIRL<3<3

Hejj!! kolla din hotmail!!

2010-04-26 @ 14:22:01
URL: http://ellamee.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0