för trött för att gå upp 6:30

God kväll
Nu sitter jag i sängen och somnar nästan. Denna helgen har varit lång och jag har somnat sent och gått upp rätt tidigt. Nu skall jag gå och lägga mig för att kunna sova så länge som möjligt jag skall ta fram allting som skall vara med imorgon så jag kan sova lite längre. Vanligt brukar jag sätta klockan på 6:30 men i detta fallet sätter jag den på 7:00, skall bli skönt att få sova.
Jag hoppas ni sover riktigt gott, för det skall jag^^
Kram♥


En liten komentar
Postat av: Ellaaahh

Heeejj!!<3<3 Nu har jag skickat bilderna till dej, som du kan ha till min design<3 Jag har oxå bytt lösenord!! Användar namn: [email protected]

Lösenord: Det vet du!!<3 Jag vill inte säga så alla andra ser!!:P

2010-04-26 @ 08:27:58
URL: http://ellamee.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0