Glad Påsk!

Godmorgon och glad påsk.
Igår hade jag jätte kul och det skall jag ha idag också.
När min syster Inez har vaknat skall vi pynta påskriset med fjädrar och olika små söta ägg.
Ni får se bilder senare, efter vi har pyntat så skall vi hitta äggen som "påskharen" gömt.
Jag älskar bara att leta efter äggen, fast det blir ju roligt när man öppnar och ser allt godis^^
Ikväll så kommer släkten (inte hela) och hälsar på. Vi skall äta riktigt god påskmiddag.
Nu har jag duschat och skall snart välja kläder och äta frukost.
Jag har inga stora planer för idag, fast det har man nästan aldrig här i Mollösund.
Man bara springer mellan husen och vännerna. Vad skall ni göra idag?
Som sagt visar jag bilder på min påsk lite senare.
Kram, hoppas ni får en glad påsk.
PS: Skall någon vara påskkärring?


En liten komentar
Postat av: Lexi

Jag ska i alla fall inte vara påskkärring. Lite för gammal känns det som :)

2010-04-03 @ 17:27:24
URL: http://lexismode.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Dilaan D

sööt bild i headern! allt bra? kram

2010-04-03 @ 17:41:30
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0