Good Night Sweetie

ちょっと = Hej (Japanska)

Jag har nyss kommit hem från en lång dag och är väldigt trött.
Skall bli skönt att få sova hur länge man vill fastän jag inte är så bra på att sova^^
Nu skall jag kura ner mig i täcket och försöka att läsa. Ibland är jag så trött så att jag inte kan läsa (då virvlar bokstäverna bara omkring)
En bild innan jag skall somna
(Tagen med webcamen)


En liten komentar
Postat av: t

hej :)

jag har bloggat sedan december & tycker de är jätte kul. alla mina vänner & så tycker min blogg är bra. men skulle gärna vilja höra vad andra tycker :)

ta en titt på min blogg & lämna en kommentar vad du tycker :)

ps. nice blogg ;)

kramar tesszan

2010-04-18 @ 01:04:02

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: tessan

hej :)

jag har bloggat sedan december & tycker de är jätte kul. alla mina vänner & så tycker min blogg är bra. men skulle gärna vilja höra vad andra tycker :)

ta en titt på min blogg & lämna en kommentar vad du tycker :)

ps. nice blogg ;)

kramar tesszan

2010-04-18 @ 01:04:17
URL: http://tesszan.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Sandra

Jag har lagt till dig nu :)

2010-04-18 @ 08:34:45
URL: http://carcrashheart.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0