Jag är en...

Hejsan. Nu har jag och pappa åkt upp till Mollösund min mamma var redan här och fixade påskpyntet.
Idag har varit jättekul och nu avslöjar jag vad jag har varit...   Jag har varit en Ganguro som är en Japansk stil som inte alls är normal att se här i Sverige. Ingen fattade vad jag va, när jag sa att jag va en Ganguro så undrade dem bara om vad det va. Här är några bilder från dagen.
Tyvärr har jag inte med stativet till kameran så man ser inte hela kroppen.

Vissa var sheriffer

Vissa var apor

och vissa var också Pippi..

Lina var punkare och Jessica var fjortis.

Hanna var hiphopare.

Woho!

Ansiktet

Överkropp (pucca tröja)

Underdel (hängselbyxor och rosa tights)
Nu skall nog gå till min kompis och mysa runt i Mollön.
Kram kram

En liten komentar
Postat av: Elllaaahh

Va va du då?:)

2010-04-06 @ 15:40:23
URL: http://spacer.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0