Krypa under täcket

När jag var liten hade jag ett täcke med en figur kallad Lili på och den har jag fortfarande kvar.
Täcket är inte söndrigt än och det är fortfarande lika mjukt och mysigt.
Nu ligger jag och tänker under mitt Lilitäcke på vad jag skall göra imorgon och lite annat.
Skall snart sova (skall bara tänka lite till)
Hoppas ni sover gott.

PS: Har en låt på hjärnan och jag kan bara en liten bit av sången =)
Ihh, störande...


Målade mina naglar lite snabbt...

En liten komentar
Postat av: aye

Hejhej

Äntligen är det dags för frågestund i bloggen. Ställ gärna några frågot, frågestunden avslutas imoron.

Kram=)=)

2010-04-19 @ 08:00:43
URL: http://ayyes.bloggplatsen.se

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Thilda

gud vilken fin blogg du har! :) kolla gärna min <3

skriver om min vardag och om cheerleading :) <3

2010-04-19 @ 21:54:09
URL: http://thildzing.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0