Ni får hjäpa mig

Hejsan

Nu sitter jag och tittar på Scrubs...
Men det var inte det jag tänkte säga!
Som ni säkert vet skall jag flytta och nu har jag tittat runt på lite olika datorbord. Jag valde dem två som jag gillade mest men nu kan jag inte välja vilken av dom jag skall ta^^ Så jag tänkte att ni kunde hjälpa mig.
Vilken tycker du jag skall ta?
1.
2.
Båda är hittade på IKEA


En liten komentar
Postat av: Hanna

Båda var coola men jag tyckte nog 2:an var finast

2010-04-15 @ 16:50:50

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: amanda.l

Jag tyckte nog mäst om ettan och du har en jätte fiin blogg!!

2010-04-16 @ 17:45:28
URL: http://mellriee.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0