Pluggar...

Hello
Kom nyss från en 3km sprigning med basketen.
Nu ligger jag i sängen och pluggar engelska. Senare blir det hemlagad pizza. Mm...
Jag som går i Montessoriskola har endast en läxa i veckan men ändå tycker jag att vi lär oss mer än barnen i "vanliga" skolor. När kompisar (som inte går på montessori) frågar hur många läxor jag har i veckan och jag svarar en läxa, så säger de oftast: ...... eller VA? fubbo dig.
Jag tycker själv att jag har det rätt fubbigt men vi arbetar hårt på på vardagarna i skolan.
Kram


En liten komentar
Postat av: Världens bästa Nina

Hellre jobba hårt i skolan än att få tonvis med läxor varje vecka. Skolan är ju ganska slapp normalt, så kanske bättre så som du läser...

2010-04-18 @ 19:52:03
URL: http://snottra.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0