Recept på Pasta Carbonara

Hallå! Förlåt för min långa uppdatering men jag har haft väldigt brotom idag.
Nu ätit middag det blev Pasta Carbonara, mm.... En av mina favorit rätter. För er som inte vet vad det är skall jag ge receptet på denna underbara maträtt^^
Recept:
300 g Spagetti
150 g Bacon
2 st Ägg
0,5 dl Grädde
100 g Parmesanost
Salt och peppar
Recept:
300 g Spagetti
150 g Bacon
2 st Ägg
0,5 dl Grädde
100 g Parmesanost
Salt och peppar
Ni borde pröva, det är jätte gott...

En liten komentar
Postat av: aamaandaa

jag vill bara på minna dig om en rolig sak , gå in på min blogg och titta , du har nämligen vunnit veckans blogg <33

kommentera bloggen tack <3

2010-04-28 @ 20:49:42
URL: http://afcb.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0