Se upp... Jag har en mobilpistol

Godmorgon alla söta läsare.

Nu har jag satt min mobil på laddning och äter nu frukost. Mm...
På tal om mobiler så har jag hittat en rolig mobil konstruerad av Nokia.
Mobilen fins inte i verklighet utan man har bara målat upp den men det skulle vara coolt om den fans.
Källa

En liten komentar
Postat av: linnea

nwhw, cool mobil.. kul att springa på dig en annan dag :D hoppas glassen va göttig ;) nu ska jag utnyttja din bloggrabatt på cocoo.. massa pussar och kramar

/Linnea

2010-04-22 @ 11:45:08

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Lina

söt header

2010-04-22 @ 17:32:40
URL: http://bratzparradi.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0