Sleep tight

Godkväll... Nu så har jag fixat allt och är helt redo att börja skolan. Jag är inte trött alls så jag gissar på att jag kommer somna sent ikväll.
Imorgon tror jag att jag kommer gå upp lite extra tidigt för jag är alltid väldigt seg när jag har haft lov och skall börja skolan igen.
Torsdag skall jag och min mamma gå på Avatar 3D. Jag är lite sent ute för jag känner att den kommer sluta gå snart så jag hade tur att pappa köpte två biljetter till oss♥
Jaja, hoppas ni sover gott. Kram

En liten komentar
Postat av: carrooohh

hej!!:)

Jag undrar om du vill vara med i min

blogg tävling som jag har på min egen blogg:-)

Du anmäler dig lite längre ner på bloggen där det är en bild på en hund med en gul krona på huvudet:P

Anmäl dig gärna!!:)

2010-04-12 @ 16:54:31
URL: http://carrrooohhh.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: C E C I L I A

Hejsan! (:

Snygg blogg du har, fint hår på headern!

Allt bra?

Kolla gärna in min blogg också :D

kram!

2010-04-12 @ 18:28:53
URL: http://ceciliaasvardag.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0