Snart helg för mig

God kväll alla söta läsare

Idag har det varit ett ovanligt trög dag men snart är det som tur helg. Då skall jag åka till sommarlandet och vila ut. Snart är klockan 12 och jag är jätte trött. Min syster går på en annan skola än vad jag gör och vanligt börjar vi båda klockan halv nio men imorgon börjar min syster halv tio men inte jag. Stackars mig^^
Jag är ledsen att jag inte har gjort några inlägg idag men jag har varit borta hela dagen.
Hoppas ni sover gott!


En liten komentar
Postat av: Agro

vilken fin bild har du tatt den????

2010-04-30 @ 06:59:48

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Elsa

Tack! Snällt, ja jag har tagit den...

Kram

2010-04-30 @ 07:52:31
URL: http://eelsus.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0