Bryssel!

Hej hej! Nu ligger jag på en säng i Bryssel i ett hotell.
Det blev tyvärr fel med flyget så nu är vi fast här tills imon då vi kommer ta flyget till Milano i Italien och sedan vidare till New York. Man kan verkligen säga att vi hade tur i oturen. Vi kommer vara framme ca: 4 imon och då hade vi tänkt att bara ta det lugnt, sova lite och lära känna området :D
.
Just nu har vi inte våra väskor men dem är i säkert förvar det är därför det inte kommer några bilder för min sladd ligger där i. Men ett inlägg blir alltid mycket roligare med en bild så.. TIME SQUERE!
Nu skall vi vila ett par timmar till och sedan äta mat, antar att vi äter här på hotellet. Jag uppdaterar nog senare! Hoppas ni har det bästa jullovet någonsin! Kram kram..

En liten komentar
Postat av: tamara ;)

sv: tack :) hur jag gör vadå ? :D<3

2010-12-23 @ 22:05:42
URL: http://tamaaras.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Veronica

Fin blogg! Du verkar resa så mycket! :OGod jul och gott nytt å! :) <3

2010-12-25 @ 15:26:28
URL: http://veronicamolly.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0