God Jul!

Hej hej!

Nu är vi äntligen i New York, vi kom fram hit i förrgår men har inte haft någon internetuppkoppling så jag kunde inte uppdatera.
Våra bagage är fortfarande borta så jag kan inte ladda upp bilder men jag får hoppas att vi får dem idag.
Jag skulle ju till New York en dag innan men det blev försening igen och därför fick vi bo på ett jätte coolt hotell i Milano där vi badade och åt god mat.
Igår så var det jul afton här i New York men jag kunde ju inte säga god jul då så det får bli idag... GOD JUL!
Jag hoppas ni fick en underbar jul med massor av goda saker och en rolig kväll med nära och kära. Vi spenderade mesta tiden på ett plan till New York den 24 men vi åkte i Buisneiss-class så vi fick ett stort utrymme för benen och en TV var!! (bilder kommer)

Jag får berätta mera senare nu skall vi vila och sedan ut och köpa kläder :D
Ha det bäst!

En liten komentar
Postat av: Anonym

i alla flygplan som åker till USA har TV. alltså en på huvudstödet på stolen framför. iallafall de gånger jag åkt dit, även om jag haft businessklass eller inte. bara så du vet.

2010-12-27 @ 15:06:36

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0