Milano!

Oj, nu måste jag skynda mig. Vi skall snart hoppa på flygplanet till New York vi får bara hoppas att vi kommer fram.
Jag uppdaterar om jag kommer dit så klart! Kram kram.
GOD JUL!

En liten komentar
Postat av: hanna

haha du får fira jul på ett flygplan! jag tycker att man ska vara med nära och kära, öppna julklappar, äta julmat och titta på kalle och hans vänner

2010-12-24 @ 13:33:19

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Vanessa

Hej! tack men ska du säga? ääälskar din design :*

Tack så fin och go u är :D vilket bra tips! Det ska jag defentivt kolla upp! tack och god jul! :*:D<3

2010-12-24 @ 21:42:24
URL: http://nessaolsson.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: ankan

nåå va lyxit men men jag har de också bra här i stockholm, men du mins vell mig ankistyle, vi har fortfarande inget internetuppkoppling eller vad de e, men jag fick en dator i jul klapp haha ha de bra nu, men i mon ska ja göra en ny blogg så kolla in den gamla i mon om du vill så vet du vad den nya ska heta

2010-12-25 @ 19:35:00

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: sara <3<3

jätte fin blogg <3

2010-12-26 @ 09:56:20
URL: http://zzzsara.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0