Mulet!!

Hej. Idag har det varit lite mulet men har haft det bra ändâ. pâ morgonen vaknade jag klockan 9 och ât frukost. Efter det gick jag och pappa nej till polen. Jag badade men inte pappa. Det var jätte varmt i vattnet men i luften var det lite disigt. Jag och mamma âkte för att hitta en bok till mej men det fans bara vuxen böcker som handlar om mord och sânt^^
Jag har det jättebra här i Spanien och vi har haft bra väder än sâ länge.
Medans jag och mamma âkte för att hitta en bok sâ hittade vi ett roligt sandslott som en kille hade byggt, snacka om talang.

Rolig va? Tvâ huvuden. Jag har en liten frâga till er, tycker ni att ett inlägg pär dag här i Spanien är okej?? Jag vet inte för det kostar sâ mycket att gâ in pâ datorerna här men jag vill inte trâka ut mina läsare. Det hoppas jag inte i alla fall.
Nu funkar det att ladda upp bilder sâ här kommer dagens bider(alla är inte bara frân idag utan blandade dagar)

Pappa drack en drink. (bilden är pâ fel hâll) man häller en vättska sâ
att det brinner.

Bilden när jag höll papegojor!!

En dag i Spanien!!

Inez är Marlin Monroe♥ (Det hon hâller i handen är en balong)

LA familja!!
Nu skall jag gâ och bada hej dâ!!

En liten komentar
Postat av: Pappa

Du har den bästa bloggen! Och fina bilder har du också. Nu skall jag åka hem om bara två timmar medan ni stannar här. Det känns väldigt konstigt. :( Men hoppas solen fortsätter lysa! Puss.

2010-02-13 @ 08:28:27

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0