Bilder från middagen på Kontiki

Godmorgon, nu har jag ätit en god frukost och skall senare ut på stan. Igår var jag och pappa på en restaurang som heter Kontiki. Vi hade inga stora förväntningar men maten var super. En av det bästa och finaste restauranger jag varit på. Temat var med palmer och bambu och det kändes som om man var i ett annat land.
Varmrätten är lammkött med jättestora klyftpotatisar.
Till efterrätt Tiramisu.
Nästan alla rätter serverades på ett blad med lite frukt.
Jag tipsar om att äta här!

En liten komentar
Postat av: emelie

En jätte bra blogg måste jag säga följa varandra på bloglovin?:)

2010-06-06 @ 10:22:12
URL: http://filmhelaveckan.blogspot.com

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0