Doobidoo

Visste ni att jag skall vara med i Doobidoo?? Eller min kör som jag går i blev inbjudna och sitta i publiken och vara dem som sjunger i låtarna. Kul kul!! Jag skall dit imorgon och spela in men själva programmet kommer visas i höst...
Nu sitter jag och kollar på TV men skall nog gå och lägga mig snart. Jag hoppas ni får en god sömn, godnatt.
PS: Har gjort ny header!!

En liten komentar
Postat av: <3

Gud vad snygg din blogg är du! Din Heder är jätte fin! man ser inte att det är dina ögon, men det blev jätte bra ju!!

2010-06-16 @ 10:42:35

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Vendela<3

Hahah NICE<3 ;) vilken kör går du i?

2010-06-16 @ 18:18:27
URL: http://vendelawerner.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0