French manicure

Hej hej! Nu har jag ätit en mumsig frukost och sedan spelat Sims3. I Onsdags så fick jag Frank manikyr av min farmor och farfar så jag hade tänkt att använda mig av denna lilla förpackning. Jag är inte så säker om jag skall göra just fransk manikyr för man kan ju göra andra fina saker också.
Ni får se senare!
Jag gillar förpackningen den ser så gammal ut
Man fick också två papper med klistermärken som man kan använda

En liten komentar
Postat av: Anonym

vad e det för klistermärken?? Hur använder man dom??

2010-06-11 @ 14:59:21

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: wilma

jag har följt dig jätte mycket :D alltså varje dag

2010-06-11 @ 17:06:24
URL: http://wilmawallina.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: wilma

du vet Antonia Ines kompis hon är min syster

2010-06-11 @ 17:06:55
URL: http://wilmawallina.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0