Isssskalt!!

Tjäna!! Igår åkte vi upp till landet (är fortfarande här) men idag skall vi åka hem. Tråkigt! Det är så mysigt här på sommaren.

Igår tog jag och mina kompisar i hand om att vi skulle hoppa från min brygga 25 gånger, och det gjorde vi... Efter det kunde jag knappt andas jag satte på högsta värmen på duschen och duschade i 20 minuter. Sedan tog jag tre täcken och la mig under dom. Jag hackade tänder i en timma så jag hade tandvärk resten av dagen^^.

Nu skall jag njuta av att vara här. Kram kram

En liten komentar
Postat av: linn :)

hej elsa fin blogg du har. läs gärna min. och just nu har jag en blogg tävling som avslutas på tisdag. så va gärna med.



Pussi pussi!

2010-06-20 @ 12:23:43
URL: http://ladynillan.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: wilmawallina

oj 25 gånger

2010-06-20 @ 12:46:43
URL: http://wilmawallina.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0