Iväg till plugget

Godmorgon!!

Idag har jag verkligen inget att göra men det händer säkert något... Imorse vaknade jag av att min mobil ringde(väckarklocka) men jag hittade inte själva mobilen. Efter jag hade gått runt ett tag förstod jag att jag hade lagt det under min hylla pga att jag behövde ladda mobilen. Haha, åh det var så jobbigt att gå runt i mitt rum när jag precis vaknat.
Men nu måste jag gå! Min spårvagn kommer snart, hej då och ha en bra dag.
Accessoarerna för dagen är, ring från London och armband från ??




Ps: Kom precis på vad jag kan göra senare, fixa mina slitna naglar!


En liten komentar
Postat av: Miee

Åh vad sött armbant! :) Och söt blogg oxå! :)

Kram

2010-06-02 @ 20:25:16
URL: http://bymiee.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: E M M A W A E R N H O L M

ah nu gör jag :)

då vill jag att du hör av dig :)

2010-06-03 @ 18:31:52
URL: http://sommarnerden.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0