Shoppingdag!

Idag har varit en "lång" dag men också en väldigt rolig.. Vi har varit på många olika ställen idag och jag har köpt massor, men inga byxor. Endast tröjor och linnen :D

Vi gick som sagt upp vid 6 tiden och åkte direkt iväg, vi hittade en liten äng där vi satte oss. Nära fans det hästar och ett litet föl. Jätte söt!! Vi åt frukost där på ängen och sedan åkte vi runt lite för att kunna sova.
.
Lilla fölet
Efter ett tag åkte vi till en ställe som heter Lager-157 Jag trodde det skulle var dåliga kläder men dem var faktiskt väldigt fina.
Vi åt lunch på ett café, jag åt sallad. Jätte gott!!
När vi kom hem så gick alla och la sig i soffor och sängar och vilade. Det skall jag också göra snart men först skall jag visa en bild på en tröja som jag köpte idag.
Brukar aldrig köpa på affären Svea men denna var så bekväm och fin så jag köpte den för 175kr.
Ha en fortsatt bra kväll

En liten komentar
Postat av: Hanna

åååååå sån fin blogg!!! :D skulle du kunna ge mig några LÅT tips, skulle hämst gärna behöva några... PLEASE?!

//Hanna :)

2010-06-18 @ 13:35:34
URL: http://djuuren.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Emma

fin blogg :)

gud vilket sött föl där på bild förresten haha. :D

2010-06-20 @ 19:03:01
URL: http://glamorousmysterious.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0