Slut på Midsommaren

Hellu!!

Snart är det slut på midsommarhelgen och sommaren fortsätter. Jag har bestämt mig för att göra mycket som möjligt resten av sommaren. Då menar jag inte att jag inte skall sola, bada och slappa för det är ju det man gör på sommaren. Men man kan ju tex.
  • Läsa
  • Ta promenader
  • Äta picknick
  • Ta fina fotton
Och andra saker, så man inte bara slappar utan utnyttjar ledigheten. Dem flesta tycker väl att man skall göra så lite som möjligt men det tycker inte jag^^
Vad skall ni göra resten av sommaren??

En liten komentar
Postat av: cassie<33

Hej jag heter cassandra!

Och jag är 12 år. eller jag fyller 13 år i augusti. alltså är jag 97:a

Du får jätte gärna kolla in min blogg.

ska följa din nu. så jag hoppas att du kan följa min med:D

Ha det bra//Cassandra<3

2010-07-05 @ 21:07:45
URL: http://cassiedassie.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Anonym

Hej jag heter cassandra!

Och jag är 12 år. eller jag fyller 13 år i augusti. alltså är jag 97:a

Du får jätte gärna kolla in min blogg.

ska följa din nu. så jag hoppas att du kan följa min med:D

Ha det bra//Cassandra<3

2010-07-05 @ 21:08:03

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0