Tacobuffe

Idag har jag gjort massor, yippie!! Det är mycket roligare att spendera tiden tycker jag.. Imorgon skall det bli jättefint väder så jag har bestämt att jag skall gå och bada. Ska försöka att simma lite också inte bara hoppa i och gå upp.
Vi åt Tacobuffe till middag, super gott. Efterrätt blev en enkel med god glass.
Nu skall jag gå och lägga mig och sova länge och väl så jag är pigg tills imorgon, godnatt♥

En liten komentar
Postat av: Liiina

Sommarloooooov solen lyser skööönt...

Vimåstesesnåndag! Det är ju som du sa mycket roligare att spendera tiden. Xtra roligt med nån kompis.

Ha det gött nu!

//Lina

PS. Snygg header!

2010-06-30 @ 16:39:28

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0