05:30

Hejsan, nu ligger jag i sängen och funderar på om jag har tagit fram allt tills utklädningsdagen imorgon.
Jag har tränat på att sminka mig och allt blir jätte bra. Imorgon kommer jag gå upp klockan 05:30 för att sedan åka till skolan 7:30 det vill säga att jag har två timmar på mig att äta, sminka, sätta på kläder och fixa håret.
Det kommer bli kul att se vad alla klär ut sig till om ens någon gör det...
Jaja, nu måste jag sova. God natt och sov så gott♥

En liten komentar
Postat av: liiiisafisaa

kan du inte lägga upp en bild på hur det såg ut? ^^

2010-04-01 @ 09:36:46

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2010-04-01 @ 13:56:04
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Angelica

Tävlingar och andra roligheter i min blogg :)

Kika in!

2010-04-01 @ 22:20:42
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0