Baktime!

Hejsan. Nu har jag kommit hem från skolan och är rätt trött. Min kompis Oscar åkte till USA idag till våra engelska brevvänner. Jag, Lina, Emma och Hanna bakade en kärleksmums till Oscar
Det var jättekul men först såg inte kakan så god ut.
Här är några bilder:

Före (utan mjölk och ägg)

Efter (med mjölk och ägg)
Men när man har  blandat ett tag såg den ut såhär...

Lite godare!
Efter ett tag var den klar så då fick man slicka skeden^^

Mm...

Nu är den klar, den blev bra tycker jag.

Haha, söta.

Vi fick smaka så vi täckte med florsocker =)

Mm.. Den var jättegod!!

En liten komentar
Postat av: felle

den ser jätte god ut...... kanske förutom andra bilden xD

2010-03-11 @ 17:48:25
URL: http://falicialindberg.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0