Alla rätt?

Hejsan. Idag har det varit en rätt bra dag. Först när vi kom till skolan var jag lite rädd om hur det skulle gå inför Nationella.
Efter ett tag hade vi engelska och det första Nationella-provet. Provet var inget man kunde ha rätt på utan man fick skriva hur bra man tyckte man var och så.
Sedan gjorde vi matteprovet. Vi alla var jätte rädda men det gick bra. Sedan hade vi ett till engelskt prov och jag hoppas jag fick alla rätt.
Precis när jag skulle gå från skolan fick jag höra om jag hade alla rätt på matten. Men det stod inte på pappret som jag hade gjort.
Fröken Eva sa att:
- Nej! Jag vet inte riktigt vad det står här? Hon visade en text jag hade skrivit.
- Men det står .... bla bla...   (inte super viktigt att visa er)
- Jaha okej.
- Men har jag alla rätt då? Frågade jag.
- Ehh... Ja
Jag blev helt hysterisk, jag fick alla rätt. Woho♥
Nu sitter jag och kollar på tv och har det bra.

En liten komentar



Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0