Bandai Tuttuki Bako

Nu har kollat lite på saker att ha i mitt nya rum när vi flyttar. Jag hittade den här som jag tyckte vara kul.
Det är en digital liten låda och vid sidan kan man stoppa in fingret och peta på figurerna.
Här är en liten film på hur man använder lådan som kallas för Bandai Tuttuki Bako...
Hittad här
Nu skall jag i alla fall gå och lägga mig för jag är riktigt trött. Imorgon så är det vanlig skola och efter det är det basket.
PS: Idag var jag och min kompis Lisa på stan och köpte saker till utklädningsdagen. Skall bli jätte skoj.
Kram från mig

En liten komentar
Postat av: Bella

så cool :P!

2010-03-29 @ 22:27:56
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0