Fick följa med till Östra

Hejsan, nu har jag kommit hem från gitarren.
Idag har varit en konstig dag.
När vi var på gympan gjorde vi Copertest.
Det betyder att man skall springa så många varv man kan på 12 minuter jag klarade 23 varv, rätt bra.
Min kompis Katarina sprang jättefort den sista biten men på slutet kom Theo och råkade slå Katarina med armbågen i magen.
Katarina fick jätteont och kunde knappt andas hon låg på marken och hulkade.
Gympa läraren Jenny ringde ambulans och jag fick följa med i ambulansen till Östra efter 20 minuter mådde Katarina bra igen.
Men gud vad jag blev orolig att något skulle hända.
Nu ligger jag och degar lite, rätt skönt att bara ta det lugnt.
Härligt att veta att man gjort något snällt idag =)
Men nu skall jag göra lite engelska.
Hej då♥

En liten komentar



Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0