Hemma

Hejsan. Nu är jag hemma i Göteborg. Jag har inte längtat hit så mycket ;)
Igår hade vi jättekul. Först fick vi äta lite våfflor. Sedan åkte vi iväg till en Bowlinghall där vi spelade en runda bowling, barnen för sig. Jag förlorade, jag är jättedålig på bowling men det är grymt kul. Efter det åkte vi hem och åt en underbart god middag, Thaisoppa... Mmm. Efter det såg vi på en film som heter Hangover, jag har redan sätt den innan men den är fortfarande en av de bästa filmerna jag sätt. Sedan var jag väldigt trött så jag gick och la mig och sov sött.
Idag vaknade jag klockan 8:00 så jag gick bort till deras hund Molly och klappade på henne lite. Men tillslut var det roliga över och vi åkte hem till Göteborg. Vi hade det jättekul och jag är ledsen att jag inte gjorde några inlägg igår.
Jag kom nyss hem från basketen så jag är rätt trött. Ikväll har jag inget för mig mera än att plugga och så.
Hej då.

En liten komentar



Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0