Hjälp!! Jag får panik...

Hejsan. Nu har jag duschat, städat, tagit fram kläder, ätit, gjort engelska och varit på basketen. Jag har fortfarande en del kvar till jag är helt klar och ikväll är det ju Desperate Housewives klockan nio. Wohoo! Jag är väldigt stressad för imorogn skall vi börja med Nationella proven och det känns som jag inte kan allt. Fats det gör jag nog bara att jag stressar mig för mycket. Nu skall jag fortsätta med det jag gjorde det vill säga, städa min väska. Jag gör ett till inlägg senare. Karm på er och ha en fin kväll.

En liten komentar
Postat av: mysecreti.

Åh coola ögon.. som du har på din header :)



2010-03-16 @ 20:51:46
URL: http://mysecreti.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: mysecreti.

SV: vad är det för tävling ? :)

2010-03-16 @ 20:54:39
URL: http://mysecreti.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Anonym

SV: jaha ok men då är jag med :)



hmm varför jag ska vinna hmm

Jag skriver om allt möjligt.

I min blogg så lägger jag ut video, bilder och musik.

Jag skriver inte bara det jag gör skriver också vad som har hänt i världen ..

2010-03-16 @ 21:07:04

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: mysecreti.

SV: jaha ok men då är jag med :)



hmm varför jag ska vinna hmm

Jag skriver om allt möjligt.

I min blogg så lägger jag ut video, bilder och musik.

Jag skriver inte bara det jag gör skriver också vad som har hänt i världen ..



hehe glämde skriva namn :P

2010-03-16 @ 21:07:35
URL: http://mysecreti.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0