Inget vatten ingen mat

Hejsan. Nu är jag lite piggare efter att fått sova. Så nu mår jag lite bättre. Förlåt för att jag endast gjorde två inlägg igår men jag åt eller drack ingenting på hela dagen så jag var så seg att jag knappt kunde gå till toan. Ja, ja nu mår jag i alla fall mycket bättre och jag försöker trycka i mig lite coca cola. Mmm...
Jag kom på att jag inte har visat några bilder från Kiruna. Så här kommer Hundspannen:

Här i fick hundarna åka

Här fick dom dela bur

Detta är lilla Kina som inte var så gammal

söööta♥
Dem tränger sig

Och så var dem första hundarna ute

Naww

Dem var rätt trötta efter att ha skällt
några tusen gånger

Man fick ta bilder på hundarna och
klappa dem medan ledarna spände
fast dem.
Här är de två tvillingarna som gör
samma rörelse.

När alla hundar var på plats...

For vi iväg.
Det var så roligt och speciellt när det kom små
gupp, då skrattade alla. Man fick också pröva
att stå där ledaren står och det var helt fantastiskt.
Man måste åka till Kiruna.
ps: Jag tog bara denna bilden när vi åkte för det var
så kallt att ta av sig vantarna och jag hade tumvantar.


En liten komentar



Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0