Nya håret reser till Hovfjället

Godmorgon, har ni sovit gott?
Nu har jag packat klart och klockan 15:00 åker vi till Hovfjället...
Som jag sagt tidigare så kommer jag inte kunna göra några inlägg på resan. Men när jag kommer hem så kommer jag visa massor av bilder.
Kom precis på att jag inte visat mitt nya hår som jag hade tänkt skall få följa med till Hovfjället^^
Här är det:
Woho...  snyggt va? Jag är i alla fall mycket nöjd och jag tippsar värkligen om att klippa sig där.
Här är länken till där jag klippte mig.
Jag hoppas ni kan klara er utan min blogg ett tag, hihi.
Kram på alla underbara läsare och personer.

En liten komentar
Postat av: Hemlis

Kom snart tillbaka!

2010-03-25 @ 09:53:16

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Lisa

jag kommer sakna er jättemycket ;(

2010-03-25 @ 11:16:39
URL: http://finasthee.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0