Panik i klättringen!

Idag har vi varit med skolan och klättrat. De två första gångerna var jätte läskigt men den tredje så kom jag lite längre. Men när jag skulle hissas ner så fastnade min vänstra byxa i en handtag/klätterhandtag och jag kunde inte komma någon stans. Jag fick panik men efter ett tag fick dem hjälpa mig ner. Efter det satt jag bara och darrade, jag var så rädd och jag var ändå rätt långt upp när jag fastnade. Jaja, jag mår i alla fall bra jag är bara lite röd i knävecket pga att byxan skar liksom när jag fastnade, jag hände typ i byxan fast jag hade rep också.
På slutet kom jag i alla fall upp till taket, woho. Det var sjukt kul.
Nu skall jag fixa fredags godis^^

En liten komentar
Postat av: Saga

älskar din blogg! Hoppas att du får en fin kväll!

2010-03-19 @ 21:05:13
URL: http://spotlight.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0