Polis, Polis, Potatisgris

Godkväll. Nu har jag spanat lite på några poliser som var vid huset bredvid och de pratade om att en tjuv hade varit där och snott saker. Hela min familj stod i våra fönster och kikade ut på polisen och tjuvlystnad på vad de sa.
Det var mycket spännande men synd för den gamla gubben som bodde där. Han stod där ute med sin bruna hatt och pratade med polisen, han var nog chockad. Stackarn^^
Nu skall jag i alla fall gå och lägga mig och titta så allt är klart för resan imorgon. Det tar 5 timmar med bil att åka dit så man får förbereda sig.
Hoppas ni får sova gott.
PS: Jag kommer inte att göra inlägg på tre dagar nu som ni kanske vet för jag är i Hovfjället, tyvärr men jag kommer med bilder senare.

En liten komentar



Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0