Sov sött

Godkväll alla söta läsare.

Idag har jag inte varit i skolan för att kunna bli lite piggare.
Imorgon skall vi åka till några kompisar med bilden... det tar ca: 3 timmar att åka dit. Gahh uttråkande. Jaja, vet inte om jag kommer hinna skriva några inlägg imorgon pga att jag vill spendera så mycket tid som möjligt med mina kompisar. Vi skall bara sova där tills Söndag och då åker vi hem. Det skall bli jättekul och jag hoppas vi kan göra massor av roliga saker tillsamans. Olle är den yngsta i familjen jag har visat kort på honom förut. Han är 11 år och är mycket rolig att vara med, Gustav är i Inez (min syster) ålder. Och sedan är det pappa Per och mamma Lolo. Nu skall jag nog titta på lite tv med mamma och pappa. Ha en mysig kväll♥
Min mamma: Maria
Min pappa: Anders
Min storasyster: Inez
Jag: Elsa^^ hihi

En liten komentar



Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0