Tävling!!

Hejsan, nu är det dags för en tävling, woho.
Jag har gjort tävlingen själv och man kan endast delta om man har en blogg.
Tävlingen:
Denna tävling handlar om reklam och man kan endast delta om man har en blogg. Vinnaren får en gratis reklam från mig. Jag kommer lägga till vinnarens blogg i länkar och tipsa andra stora bloggare ända tills Söndag.
Det är lätt att vara med det man behöver göra är:
1. Skriv i din blogg om min tävling och länka www.Eelsus.blogg.se
2. Du skall kommentera i detta inlägg om du är med
3. I din kommentar skall du skriva varför just du skall vinna
Det är allt man behöver göra, lätt va? Jag kommer utse vinnaren på Tisdag.
Hoppas ni vill vara med, hej då.

En liten komentar
Postat av: Anonym

Är reklamen som den där bilden du har i menyn? På dom dära smyckena och Foki.

2010-03-13 @ 19:34:46

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Elsa

Nej, jag gör reklam för din blogg om man vinner=)

2010-03-13 @ 19:43:30
URL: http://eelsus.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: josefin

Roligt med tävling :)

2010-03-13 @ 19:58:22
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0